Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich ogłosił nabór na stanowisko Asystenta Osoby Niepełnosprawnej. Jest to oferta skierowana do osób zainteresowanych pracą w obszarze pomocy społecznej, które posiadają odpowiednie kwalifikacje. Kandydaci muszą posiadać minimum średnie wykształcenie oraz ukończony kwalifikacyjny kurs zawodowy lub dyplom z kierunku Asystent Osoby Niepełnosprawnej. Więcej szczegółów na temat wymagań i możliwości aplikacji przedstawiamy poniżej.
Osoby, które chcą ubiegać się o to stanowisko, muszą spełnić określone kryteria dotyczące wykształcenia. Wymagane jest posiadanie co najmniej średniego wykształcenia wraz z ukończeniem kwalifikacyjnego kursu zawodowego lub dyplomu ukończenia szkoły policealnej w zawodzie Asystent Osoby Niepełnosprawnej. Dla zainteresowanych osobami istotne jest także posiadanie pozytywnego wyniku egzaminu zawodowego, co jest kluczowym elementem w procesie rekrutacyjnym.
Osoby zainteresowane aplikowaniem na stanowisko mogą skontaktować się z Działem Reintegracji Osób Niepełnosprawnych pod numerem telefonu 32/7244004. Jest to szansa na podjęcie pracy w obszarze wspierania osób z niepełnosprawnościami, co jest nie tylko zawodem, ale i misją, mającą na celu poprawę jakości życia tej grupy społecznej. Kandydaci powinni się spieszyć, ponieważ oferta ma ograniczony czas na aplikacje.
Źródło: Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
Oceń: MOPS poszukuje Asystenta Osoby Niepełnosprawnej w Siemianowicach Śląskich
Zobacz Także