W związku z nadchodzącymi świętami, Urząd Miasta Siemianowice Śląskie wprowadza zmiany w godzinach pracy zarówno Urzędu, jak i Urzędu Stanu Cywilnego. Obowiązujące zmiany będą miały miejsce w drugiej połowie grudnia, co może wpłynąć na dostępność urzędników dla mieszkańców. Poniżej przedstawiamy szczegółowy harmonogram godzin otwarcia na ten okres.
W dniach od 16 do 20 grudnia (poniedziałek – piątek) Urząd Miasta oraz Urząd Stanu Cywilnego będą czynne w godzinach od 7:00 do 17:00. Warto szczególnie zwrócić uwagę na godziny pracy w Wigilię, 24 grudnia, kiedy to Urząd Miasta będzie całkowicie nieczynny, natomiast Urząd Stanu Cywilnego zorganizuje dyżur w zakresie rejestracji zgonów od 8:00 do 11:00.
Natomiast w Sylwestra, 31 grudnia, zarówno Urząd Miasta, jak i Urząd Stanu Cywilnego będą czynne w godzinach 8:00 – 12:00. Warto dodać, że w poniedziałki 23 i 30 grudnia urzędy pracują w swoich standardowych godzinach, tj. od 7:00 do 17:00. Mieszkańcy powinni zwrócić uwagę na te zmiany, aby móc załatwić swoje sprawy w odpowiednich terminach.
Źródło: Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
Oceń: Zmiany godzin pracy Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie w okresie świątecznym
Zobacz Także